دانلود پرسشنامه مقیاس عشق به برند آلبرت

دانلود رایگان سوالات استخدامی بانک توسعه صادرات ایران با جواب
3,000 تومان

دانلود پرسشنامه مقیاس عشق به برند آلبرت ارائه شده به صورت کامل و دقیق با فرمت word که قابلیت ویرایش و استفاده در پایان نامه های دانشجویی و تحقیقاتی، پژوهشی و ارزیابی را دارد و در اختیار شما قرار گرفته است.

تعداد سوالات:
12+31
تعداد مولفه:
2
مقیاس:
لیکرت 10 درجه ای
نمره گذاری:
دارد
نویسنده:
آلبرت
سال ساخت:
2010
موارد استفاده:
پژوهش، ارزیابی
نوع فایل:
Word
دریافت پرسشنامه کیفیت سود
برای دریافت اطلاعات خرید، شماره موبایل خود را وارد کنید
پرداخت با تمام کارت‌های بانکی امکان‌پذیر است.
لینک دانلود بلافاصله پس از بازگشت از درگاه بانکی نمایش داده می شود و امکان دانلود فعال میگردد

این پرسشنامه توسط آلبرت در سال 2010 ساخته شده است.

پرسشنامه مقیاس عشق به برند آلبرت دارای 12 سوال می باشد.

پرسشنامه مقیاس عشق به برند دارای ۱۲ سوال بوده که توسط آلبرت در سال ۲۰۱۰ طراحی و تنظیم شده است و دارای ۲ خرده مقیاس ( مهربانی و احساسات شدید) می باشد و هدف از این پرسشنامه سنجش میزان علاقه مشتری نسبت به یک برند مورد استفاده قرار میگیرد.

عشق به برند رابط هاي دو جانبه، پويا و هدفمند بين مصرف كنندگان و يك برند است كه اين رابطه داراي ويژگي هاي احساسي، شناختي و عاطفي است (Pang et al, 2007).

در ادبيات بازاريابي ايده عشق با دو ديدگاه متمايز به كار رفته است.

همچنین پرسشنامه ضمیمه نیز در این فایل قرار دارد