این پرسشنامه توسط آلبرت در سال 2010 ساخته شده است.
پرسشنامه مقیاس عشق به برند آلبرت دارای 12 سوال می باشد.
پرسشنامه مقیاس عشق به برند دارای ۱۲ سوال بوده که توسط آلبرت در سال ۲۰۱۰ طراحی و تنظیم شده است و دارای ۲ خرده مقیاس ( مهربانی و احساسات شدید) می باشد و هدف از این پرسشنامه سنجش میزان علاقه مشتری نسبت به یک برند مورد استفاده قرار میگیرد.
عشق به برند رابط هاي دو جانبه، پويا و هدفمند بين مصرف كنندگان و يك برند است كه اين رابطه داراي ويژگي هاي احساسي، شناختي و عاطفي است (Pang et al, 2007).
در ادبيات بازاريابي ايده عشق با دو ديدگاه متمايز به كار رفته است.
همچنین پرسشنامه ضمیمه نیز در این فایل قرار دارد