دانلود پرسشنامه ترفیع و تبلیغ

دانلود رایگان سوالات استخدامی بانک توسعه صادرات ایران با جواب
1,200 تومان

دانلود پرسشنامه ترفیع و تبلیغ ارائه شده به صورت کامل و دقیق با فرمت word که قابلیت ویرایش و استفاده در پایان نامه های دانشجویی و تحقیقاتی، پژوهشی و ارزیابی را دارد و در اختیار شما قرار گرفته است.

تعداد سوالات:
22
تعداد صفحات:
3
مقیاس:
لیکرت پنج درجه ای
نمره گذاری:
دارد
روایی:
دارد
اعتبار:
دارد
نویسنده:
مهسا حقیقت
سال ساخت:
1392
موارد استفاده:
پژوهش، ارزیابی
نوع فایل:
Word
دریافت پرسشنامه کیفیت سود
برای دریافت اطلاعات خرید، شماره موبایل خود را وارد کنید
پرداخت با تمام کارت‌های بانکی امکان‌پذیر است.
لینک دانلود بلافاصله پس از بازگشت از درگاه بانکی نمایش داده می شود و امکان دانلود فعال میگردد

معرفی پرسشنامه ترفیع و تبلیغ

این پرسشنامه توسط حقیقت در سال 1392 ساخته شده است.

هدف از ساخت این پرسشنامه ارزیابی ترفیع و تبلیغ می باشد.

این پرسشنامه دارای 22 سوال است.

روایی و پایایی پرسشنامه ترفیع و تبلیغ تایید شده است.

ترفیع و تبلیغ

جهان امروز، جهان ارتباطات است؛ رسانه های ارتباطی این روزها بیش از پیش مورد استفاده قرار می گیرند و محبوبیت زیادی میان همگان دارند. استفاده از رسانه های ارتباطی مانند شبکه های اجتماعی، فضای مجازی، تلوزیون و... به نوعی همگانی بوده و هر فردی می تواند بسته به هدفی که دنبال می کند، از این رسانه های استفاده کند.

یکی از موارد استفاده از رسانه، تبلیغات است؛ افراد یا سازمان ها می توانند از تبلیغات رسانه ای به نفع خود استفاده کنند. تبلیغ در رسانه مزایای زیادی دارد. به طور میانگین مردم ساعات زیادی را صرف استفاده از رسانه های مختلف و گشت و گذار در شبکه های اجتماعی می کنند؛ بنابراین افراد یا سازمان ها با نیاز سنجی درست از مخاطبان می توانند از طریق رسانه کالا یا محصول خود را تبلیغ کرده و به سود زیادی دست پیدا کنند.

تبلیغ یکی از مواردی است که به گسترش برند در بازار و حفظ مزیت رقابتی سازمان با دیگر رقبا کمک می کند؛ یک سازمان برای طی کردن روند رو به رو شد در وهله اول باید نیاز مخاطبانش را بشناسد و جامعه هدف خود را انتخاب کند، یک طراحی اصولی از محصول داشته باشد و پس تولید یک محصول با کیفیت آن را به دست مشتریانش برساند.

تبلیغات یکی از روش هایی است که می تواند سازمان را در جذب مشتری و حفظ آن کمک کند. وقتی محصولی تولید می شود، باید به دست مشتری برسد، فروش بیشتر به سازمان در موفقیت بیشتر کمک می کند و تبلیغات گسترده در رسانه های مختلف، اعم از تلوزیون، شبکه های اجتماعی، بیلبورد و ... به ترفیع سازمان کمک می کند.

سازمان ها به کمک ترفیع که مجموعه ای از ابزار های لازم برای یک حرفه است، به منظور تحول سازمانی کمک می گیرند؛ ترفیع به عنوان یک ابزار کمک می کند مصرف کنندگان محصولات یک سازمان را بشناسند، اطلاعات کافی از محصول کسب کنند و سپس برای خرید محصول اقدام کنند. بنابراین می توان گفت هر سازمانی برای فروش محصولات خود باید از ترفیع بهره ببرد. ترفیع به مشتریان یادآوری می کند که نیاز هایی داشته اند و برای خرید محصول مشتری را متقاعد می کند. در نتیجه استفاده از تبلیغ و ترفیع می توان به فروش بیشتر و ثبات سازمان کمک کرد.

در صورتی که تمایل به ارزیابی متغیر ترفیع و تبلیغ داشته باشید، می توانید از این پرسشنامه استاندارد و معتبر که توسط حقیقت ساخته شده است، استفاده کنید.