دانلود پرسشنامه خرید مشتریان آنلاین برجیان

دانلود رایگان سوالات استخدامی بانک توسعه صادرات ایران با جواب
1,200 تومان

دانلود پرسشنامه خرید مشتریان آنلاین برجیان ارائه شده به صورت کامل و دقیق با فرمت word که قابلیت ویرایش و استفاده در پایان نامه های دانشجویی و تحقیقاتی، پژوهشی و ارزیابی را دارد و در اختیار شما قرار گرفته است.

تعداد سوالات:
13
تعداد صفحات:
4
تعداد مولفه:
2
مقیاس:
لیکرت پنج درجه ای
نمره گذاری:
دارد
روایی:
دارد
اعتبار:
دارد
نویسنده:
برجیان
سال ساخت:
1392
موارد استفاده:
پژوهش، ارزیابی
نوع فایل:
Word
دریافت پرسشنامه کیفیت سود
برای دریافت اطلاعات خرید، شماره موبایل خود را وارد کنید
پرداخت با تمام کارت‌های بانکی امکان‌پذیر است.
لینک دانلود بلافاصله پس از بازگشت از درگاه بانکی نمایش داده می شود و امکان دانلود فعال میگردد

معرفی پرسشنامه خرید مشتریان آنلاین برجیان

این پرسشنامه توسط برجیان در سال 1392 ساخته شده است.

هدف از ساخت این پرسشنامه ارزیابی رفتار خرید مشتریان آنلاین می باشد.

این پرسشنامه 13 سوال و 2 بعد:

  • رفتار خرید
  • انگیزه خرید می باشد.

روایی  و پایایی پرسشنامه خرید مشتریان آنلاین تایید شده است.

باید قبول کنیم که گسترش و توسعه تکنولوژی تاثیر بسیار زیادی بر زندگی همه ی ما انسان ها گذاشته است؛ این روزها اغلب افراد در جامعه فارغ از اینکه در چه سن و سالی هستند، درگیر تکنولوژی و استفاده از آن شده اند. هر فردی بنا به هدف و سلیقه ای که دارد از تکنولوژی بهره می برد.

تکنولوژی و فضای آنلاین منجر به رونق کسب و کار ها شده است؛ خیلی از کسب و کارها این روزها بر مبنای اینترنت و فضای مجازی می باشد. عده ی کثیری از صاحبین مشاغل، از طریق اینترنت و فناوری های نوین، در خانه کسب و کار خود را اداره و مدیریت می کنند و دیگر همانند زمان های گذشته، به حضور فیزیکی در محل کار نیاز نیست.

یکی از مواردی که با توسعه تکنولوژی، تغییر کرده است، نحوه خرید کردن می باشد. شاید به خاطر داشته باشید که در گذشته برای خرید یک محصول افراد باید از خانه بیرون آمده، به مغازه مورد نظر رفته یا برای خرید کالا مسافت زیادی را طی کنند؛ گاها افراد به منظور خرید یک کالا و مقایسه آن با دیگر کالاها، به چندین فروشگاه یا مغازه در جای جای مختلف شهر مراجعه می کردند؛ همه ی این موارد منجر به صرف هزینه ی زمانی و مادی زیادی برای فرد می شد.

این روزها، خرید اینترنتی کار را برای افراد راحت کرده است؛ اینترنت به صاحبین کسب و کار اجازه می دهد که کالا و محصولات خود را از طریق یک پلتفرم یا برنامه و صفحه مجازی به دست مشتری برسانند و مشتری فقط با متصل شدن به اینترنت و جستجو در این صفحات می تواند به راحتی در منزل یا هر جای دیگری خرید کند، کالاهای مختلف را با یکدیگر مقایسه کند و در نهایت محصولی را خریداری کند که از هر لحاظ مقرون به صرفه و با کیفیت است.

خرید آنلاین یا اینترنتی نیاز به یک گوشی هوشمند، اتصال به اینترنت دارد؛ همچنین برای خرید یک محصول به صورت اینترنتی افراد باید تمایل به خرید اینترنتی داشته باشد و به نوعی روش خرید اینترنتی را بلد باشد. بسیاری از افراد کماکان علی رغم گسترش فناوری ترجیح می دهند به صورت فیزیکی خرید کنند.

به نوعی رفتار خرید و انگیزه خرید در خرید کالا به صورت آنلاین نقش دارد؛ در صورتی که تمایل به ارزیابی متغیر رفتار خرید مشتریان آنلاین داشته باشید، می توانید از پرسشنامه ای که توسط برجیان ساخته شده است، استفاده کنید.