دانلود پرسشنامه کیفیت خدمات الکترونیک وب سایت

دانلود رایگان سوالات استخدامی بانک توسعه صادرات ایران با جواب
1,900 تومان

دانلود پرسشنامه کیفیت خدمات الکترونیک وب سایت ارائه شده به صورت کامل و دقیق با فرمت word که قابلیت ویرایش و استفاده در پایان نامه های دانشجویی و تحقیقاتی، پژوهشی و ارزیابی را دارد و در اختیار شما قرار گرفته است.

تعداد سوالات:
22
تعداد صفحات:
3
تعداد مولفه:
6
مقیاس:
لیکرت پنج درجه ای
نمره گذاری:
دارد
روایی:
دارد
اعتبار:
دارد
نویسنده:
حسین بابایی و همکاران
سال ساخت:
1392
موارد استفاده:
پژوهش، ارزیابی
نوع فایل:
Word
دریافت پرسشنامه کیفیت سود
برای دریافت اطلاعات خرید، شماره موبایل خود را وارد کنید
پرداخت با تمام کارت‌های بانکی امکان‌پذیر است.
لینک دانلود بلافاصله پس از بازگشت از درگاه بانکی نمایش داده می شود و امکان دانلود فعال میگردد

معرفی پرسشنامه کیفیت خدمات الکترونیک وب سایت

این پرسشنامه توسط بابایی ساخته شده است.

هدف از ساخت این پرسشنامه ارزیابی میزان کیفیت خدمات الکترونیک وب سایت از ابعاد مختلف می باشد.

این پرسشنامه دارای 22 سوال و 6 بعد، طراحی نمای بصری، سهولت استفاده، کیفیت اطلاعات، قابلیت اعتماد، زمان واکنش، تعامل پذیری می باشد.

روایی و پایایی پرسشنامه کیفیت خدمات الکترونیک وب سایت تایید شده است.

کیفیت خدمات الکترونیک

یک لحظه چشمان خود را ببندید و زندگی بدون تکنولوژی و فناوری را تصور کنید؛ سخت به نظر می رسد نه؟ زندگی انسان امروز با فناوری و تکنولوژی گره خورده است. فناوری های نوین نقش مهمی را در زندگی ما ایفا می کنند و زندگی ما را از ابعاد مختلف تحت تاثیر قرار داده است.

تکنولوژی با تاثیری که در بخش های مختلف داشته است، روند زندگی و استفاده از خدمات را تسهیل کرده است. مثلا خدمات بانکداری تحت تاثیر تکنولوژی های نوین قرار گرفته است یا خرید بلیط برای مسافرت و گردش به وسیله همین تکنولوژی تغییرات مثبت زیادی داشته است؛ موارد ذکر شده فقط دو مورد از تاثیر مثبت تکنولوژی بر زندگی بوده و برای ذکر موارد بیشتر نیاز به زمان بیشتری داریم.

در این میان، وب سایت ها و خدمات الکترونیکی نقش مهمی را در کسب و کارها و بخش های مختلف ایفا می کنند؛ وب سایت صفحه ای در فضای اینترنت بوده که در آن محتوای مختلف منتشر می شود. بنابراین طراحی وب سایت ها بسیار مهم است و باید اثربخشی و کارآمدی لازم را داشته باشند. هدف از طراحی و ایجاد هر وب سایتی در نهایت جذب مشتری، جلب رضایت و افزایش مشتریان متعهد به آن کسب و کار است.

پر واضح است که عوامل مختلفی می تواند بر تعداد مخاطبین یک وب سایت تاثیر بگذارد و مخاطبان وب سایت را افزایش یا کاهش دهد. ساده ترین مسئله ای که می تواند بر تعداد مخاطبین یک وب سایت اثر بگذارد، ظاهر وب سایت است؛ فردی که طراحی وب سایت را بر عهده دارد باید از تبحر و مهارت بالایی در این خصوص برخوردار باشد.

علاوه بر آن به روز بودن وب سایت، کیفیت اطلاعاتی که وب سایت در اختیار مخاطب قرار می دهد، سادگی رابط کاربری وب سایت، امنیت اطلاعات و دیگر موارد می تواند مشتری را به سمت استفاده از یک وب سایت سوق دهد و باعث تثبیت آن سایت در ذهن و تداعی مثبت نام آن وب سایت در ذهن مشتری شود.

میزان کیفیت خدمات الکترونیک وب سایت را می توان از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار داد؛ بر اساس انچه در این پرسشنامه مورد ارزیابی قرار می گیرد، کیفیت خدمات الکترونیک وب سایت را می توان از ابعاد قابلیت اعتماد، زمان واکنش، تعامل پذیری، کیفیت اطلاعات، سهولت استفاده و طراحی نمای بصری مورد بررسی قرار داد.

در صورتی که تمایل به ارزیابی متغیر، میزان کیفیت خدمات الکترونیک وب سایت از ابعاد مختلف داشته باشید، می توانید از این پرسشنامه استفاده کنید.