دانلود رایگان پرسشنامه ارزش ادراک شده برای مشتریان اگرت و اولاگا

دانلود رایگان سوالات استخدامی بانک توسعه صادرات ایران با جواب
رایگان

دانلود پرسشنامه ارزش ادراک شده برای مشتریان اگرت و اولاگا ارائه شده به صورت کامل و دقیق با فرمت word که قابلیت ویرایش و استفاده در پایان نامه های دانشجویی و تحقیقاتی، پژوهشی و ارزیابی را دارد و در اختیار شما قرار گرفته است.

تعداد سوالات:
3
تعداد صفحات:
3
مقیاس:
لیکرت پنج درجه ای
نمره گذاری:
دارد
روایی:
دارد
اعتبار:
دارد
نویسنده:
اگرت و اولاگا
موارد استفاده:
پژوهش، ارزیابی
نوع فایل:
PDF

معرفی پرسشنامه ارزش ادراک شده برای مشتریان اگرت و اولاگا

این پرسشنامه توسط اگرت و اولاگا ساخته شده است.

هدف از ساخت این پرسشنامه ارزیابی میزان ارزش ادراک شده برای مشتریان می باشد.

این پرسشنامه دارای 3 سوال است.

روایی و پایایی پرسشنامه ارزش ادراک شده برای مشتریان اگرت و اولاگا تایید شده است.

خلاصه و مفید بخواهیم بگوییم، مشتریان افرادی هستند که زمینه را برای رشد و توسعه سازمان فراهم می کنند. سازمان های مختلفی که در تعامل با مشتریان هستند و خدمات مختلفی به آن ها ارائه می کنند به رشد و توسعه دست پیدا نخواهند کرد، مگر اینکه رضایت مشتری را در اولویت قرار دهند.
کسب رضایت مشتری از طرق مختلف ممکن است و باید بدانید بسیاری از عوامل می توانند در میزان رضایت مشتری از سازمان تاثیر بگذارد.

سازمان های مختلف از گذشته تا به امروز به نقش مشتریان در سازمان توجه داشته اند و پژوهشگران در خصوص ارزش ادراک شده مشتریان تحقیقات بسیاری داشته اند. سازمان های مختلف خوب می دانند ارائه بهترین ارزش به مشتریان می تواند منجر به بازار رقابتی شود و حفظ مزیت رقابتی برای تحول سازمانی بسیار مهم است.

مشتریان یک سازمان می توانند تعاریف متفاوتی از ارزش ادراک شده مشتری، داشته باشند. بر اساس نظر سنجی های صورت گرفته، ارزش ادراک شده مشتری می تواند در قیمت پایین یک محصول، نیازی که آن محصول در مشتری ارضا می کند، کیفیتی که مشتری در قبال پرداخت پول دریافت می کند و در نهایت خود محصول که در قبال هزینه ای که مشتری می پردازد، دریافت می کند تعریف شود.

یکی از راهکارهایی که شرکت ها می توانند در جهت حفظ مزیت رقابتی انجام دهند و مشتریان را به سمت خود جذب کنند و در نهایت آن ها را متعهد به سازمان کنند، تامین نیاز مشتریان با حداقل هزینه، کیفیت بالا و امکانات مناسب است. مشتریان جذب کالا و خدماتی می شوند که کیفیت بالا داشته باشد و در مقابل نسبت به دیگر کالاهای مشابه از قیمت کمتری برخوردار باشد.

بنابر پژوهش هایی که اخیرا در زمینه ارزش مشتریان انجام شده است، محققان علوم مدیریتی به این نتیجه رسیده اند که، ارزش ادراک شده مشتری یک استراتژی بازاریابی مهم است. درک ارزش ادراک شده مشتری توسط سازمان به تعاملات مثبت و سازنده میان سازمان و مشتری منجر می شود و مزایای دو طرفه هم برای مشتریان و هم برای سازمان خواهد داشت. خوب می دانیم که این روزها بازار بر اساس نیاز مشتری در گردش است و اگر به خواست و نیاز مشتریان توجه نشود، رونقی در کسب و کار صورت نخواهد گرفت.

در صورتی که تمایل به ارزیابی متغیر میزان ارزش ادراک شده داشته باشید، می توانید از پرسشنامه ای که توسط اگرت و اولاگا ساخته شده است، استفاده کنید.

دریافت رایگان پرسشنامه ارزش ادراک شده برای مشتریان اگرت و اولاگا