دانلود پرسشنامه شخصیت برند آمبرویز

دانلود رایگان سوالات استخدامی بانک توسعه صادرات ایران با جواب
1,100 تومان

دانلود پرسشنامه شخصیت برند آمبرویز ارائه شده به صورت کامل و دقیق با فرمت word که قابلیت ویرایش و استفاده در پایان نامه های دانشجویی و تحقیقاتی، پژوهشی و ارزیابی را دارد و در اختیار شما قرار گرفته است.

تعداد سوالات:
23
تعداد صفحات:
6
تعداد مولفه:
9
مقیاس:
لیکرت پنج درجه ای
نمره گذاری:
دارد
روایی:
دارد
اعتبار:
دارد
نویسنده:
آمبرویز
سال ساخت:
2005
موارد استفاده:
پژوهش، ارزیابی
نوع فایل:
Word
دریافت پرسشنامه کیفیت سود
برای دریافت اطلاعات خرید، شماره موبایل خود را وارد کنید
پرداخت با تمام کارت‌های بانکی امکان‌پذیر است.
لینک دانلود بلافاصله پس از بازگشت از درگاه بانکی نمایش داده می شود و امکان دانلود فعال میگردد

معرفی پرسشنامه شخصیت برند آمبرویز

این پرسشنامه توسط آمبرویز ساخته شده است.

هدف از ساخت این پرسشنامه ارزیابی ابعاد شخصیتی برند می باشد.

این پرسشنامه دارای 23 سوال و 9 بعد:

دوستانه، خلاق، جذاب، فرازجو، درون گرا، گمراه کننده، اصیل، برازندگی، وظیفه شناس می باشد.

روایی و پایایی پرسشنامه شخصیت برند آمبرویز تایید شده است.

شخصیت برند

آیا می دانستید برند نیز می تواند دارای شخصیت باشد؟ شخصیت برند یک مفهوم مورد توجه در بازاریابی رابطه مند می باشد؛ بسیاری از کسب و کارها امروزه بر شخصیت برند خود تمرکز کرده و از تاثیر مثبت آن بر برند خود آگاه اند. شخصیت برند برای اولین بار توسط جنیفر آکر فرزند دیوید آکر معرفی شد.

شخصیت برند در ادبیات تحقیق و پژوهش به مثابه یک شخصیت انسانی تلقی می شود؛ در این حالت برند می تواند مانند انسان دارای ویژگی های منحصر به خود باشد، از برخی صفات برخوردار باشد و در نهایت همانند انسان در نظر گرفته شود. شخصیت برند تاثیر زیادی بر ذهن مصرف کننده می گذارد و باعث ایجاد هویت برند در ذهن مصرف کننده می شود.

عوامل بسیاری باعث تشخص بخشی به برند می شود که در این میان مدیریت منطقی، کارآمد و مناسب برند می تواند در ایجاد شخصیت مطلوب برند تاثیر داشته باشد و باعث جذب مشتری به سازمان، کسب سود و منفعت و وفاداری مشتریان شود. از همین روی شخصیت برند یک مفهوم گیران و جذاب تلقی می شود و می توان گفت بیشترین تاثیر را بر تصمیم گیری مشتری به هنگام خرید یک محصول یا خدمات دارد.

هرچه سازمان درک بهتری از شخصیت برند داشته باشد و برای حفظ و ارتقای شخصیت برند خود تلاش بیشتری داشته باشد، قادر به حفظ روابط میان برند ها و مصرف کنندگان خواهد بود؛ از طرف دیگر به کمک شخصیت برند می توانند تاثیر گذاری بیشتری بر روابط خود با مشتریان داشته باشند.

بازاریابان با کمک گرفتن از شخصیت برند می توانند محصولات کسب و کار را با بهترین نحو ممکن بفروشند و جایگاه سازمان را نسبت به دیگر سازمان ها متمایز کنند و از طرفی یک ذهنیت مثبت در مصرف کننده در مورد سازمان و محصولاتش ایجاد کنند.

پس بنابر مطالعه انجام شده شخصیت برند، مجموعه ویژگی های شخصیتی انسانی است که با برند در ارتباط است. به عنوان نمونه و بر اساس آنچه در این پرسشنامه آمده است، یک برند می تواند از ویژگی های شخصتی همچون وظیفه شناس بودن، اصیل بودن، درون گرا بودن، جذاب یا خلاق بودن برخوردار باشد و در نهایت یک شخصیت دوستانه، فرازجو، برازنده یا گمراه کننده داشته باشد.

در صورتی که تمایل به ارزیابی ابعاد شخصیتی برند داشته باشید، می توانید از این پرسشنامه استاندارد و معتبر که شخصیت برند آمبرویز نام دارد، استفاده کنید و به اطلاعات خوبی در این زمینه دست پیدا کنید.